26 gru 2010

Marta i Piotr. Tulce, Swarzędz i gdzieś w Poznaniu.

Przydarzyło się w maju. Ciekawa sprawa, bo po raz pierwszy byłem "prezentem" dla Państwa Młodych ufundowanym przez siostrę Pani Młodej. Siostra wybrała mnie z oferty wielu fotografów otrzymanej na Targach Ślubnych 2010 w Poznaniu. Co prawda nie spotkaliśmy się na moim stoisku na targach, no ale ulotka zrobiła swoje, no a potem strona michal.kalet.pl przechyliła szalę na moją stronę ;). Ceremonia odbyła się w kościele w Tulcach a impreza w Swarzędzu, w niezbyt atrakcyjnym fotograficznie (to tylko moje zdanie!) miejscu, w Pałacyku pod Lipami w Skansenie Pszczelarskim. No ale dałem z siebie wszystko i nikt nie zauważył, że kręciłem nosem ;) Po kilku dniach wybraliśmy się w Tour de'Foto po Poznaniu.
Oto kilka wybranych ujęć z tych miejsc:
Mój komentarz: fajne tu widać, że aż iskrzy to spojrzenie.

Mój komentarz: no nie lubie Parku Sołackiego... No ale czasem trzeba... :/

Mój komentarz: moja "fajna" knajpka. (czyt.: pozwalają tam fotografować a poza tym fajnie się prezentuje)


Mój komentarz: aaach, świetne niebo nam się trafiło! Trawło może ze 4 minuty, ale byłem we właściwym czasie i miejscu (choć rozstawienie świateł zajęlo mi 3'15", ale udalo się!)




Mój komentarz: normalnie jak w Japonii ;)

Mój komentarz: lubię tą grę świateł tutaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz