28 gru 2010

Gosia i Krzysiek. Poznań, Krajkowo i gdzieś w Puszczy Noteckiej.

Z Gosią i Krzysztofem spotkaliśmy się na Targach Ślubnych 2010 w na terenie MTP. Po miłych spotkaniach organizacyjnych ustaliliśmy, że spotkamy się na ich ślubie. Do tego dowiedziłem się że na imprezie będzie ktoś z ekipy wodzireja z pod szyldu Barosz Cibor i S-ka więc wiedziłem, że zapowiada się dużo pracy dla fotografa :) I tak właśnie było. Ślub odbył się w kościele Pallottinum a impreza w Krajkowie w restauracji Podkowa Leśna. Po kilku dniach zaprosili mnie w swoje okolice na sesję w plenerze. Gdzieś głęboko w Puszczy Noteckiej. Zmokniętych w letnim deszczu wysuszyl nas wiatr i słońce na leśnej polanie. Potem wciągąłęm ich w jakieś ruiny opuszczonego domu. Powygłupialiśmy się z kaloszami. A na koniec rodzice Krzysztofa zaprosili mnie na smaczny obiad :) Było pysznie! Dzięki.












Mój komentarz: Pięknie! Na fotografa psy napuszczać!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz